verantwortlich: Meike Kaltenbach

SUP & Talk

Speak English whilst enjoying the challenge and relaxation of stand up paddleboarding (SUP). This is a joint cooperation between University Sports and the Language Centre.  We arrange for you to hire a SUP and join us on a sunny afternoon.

Die Leihgebühr der SUPs ist vor Ort zu entrichten, zu einem Sonderpreis von € 25,-.

154012Do15:00-17:00SUP30.05.-31.05.Shirley Roth

SUP & Talk

Speak English whilst enjoying the challenge and relaxation of stand up paddleboarding (SUP). This is a joint cooperation between University Sports and the Language Centre. We arrange for you to hire a SUP and join us on a sunny afternoon.

Die Leihgebühr der SUPs ist vor Ort zu entrichten, zu einem Sonderpreis von ? 25,-.

154013Do15:00-17:00SUP06.06.Shirley Roth

154014Do15:00-17:00SUP20.06.Shirley Roth